Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over samsung en dynafix die door besparing wel mijn s7 scherm hebben vervangen maar niet de ondeugdelijk gemaakte home button die van poreus materiaal is gemaakt EN IK BEN HIER AL TWEE WEKEN MEE BEZIG EN JE WORDT VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD. ALS JE SAMSUNG WEBCARE MESSENGER INSCHAKELD KRIJG JE EERST 100 VRAGEN EN ZE ZIJN TE LUI OM ZELF HET REPARATIE BEDRIJF DYNAFIX TOT ORDE TE ROEPEN. IK HEB NOG NOOIT ZO’N SLECHTE KLANTENSERVICE MEEGEMAAKT. IK KRIJG GEEN GARANTIE DAT MIJN INGEBRANDE SCHERM WEER KAN INBRANDEN DUS DE S7 IS ONDEUGELIJK GEMAAKT EN DE HOME KNOP GAAT ZO SNEL STUK EN DAN ZEGGEN ZE DAT JE HEM HEBT LATEN VALLEN WAT NIET ZO IS.
Gewenste Oplossing:
Dit valt niet meer goed te maken, wat een onprofessioneel bedrijf
