Mijn Klacht:
Na 3 maanden van gebruik is mijn Samsung monitor kapot gegaan. Ik heb toen gebruik gemaakt van hun Pick up and return garantie. 17 november 2011 opgestuurd, 11 januari 2012 nog niet gehoord. Ik ben dus gaan bellen en blijkt dat de monitor op 18 december al opgestuurd te zijn, maar naar een winkel 20 kilometer verder. Ik heb de monitor daar dus opgehaald en nu blijkt hij na het aparaad twee maanden kwijt te zijn geweest nog steeds kapot te zijn.
Hun opschrijving:Tested all function and connections and no problems found.
Als ik het apparaat aanzet doet hij niets meer dan standby knipperen, ik heb dit ook op de TD van een computer bedrijf laten testen en deze komen ook tot de conclussie dat het apparaat defect is.
Gewenste Oplossing:
Ik heb Samsung gebeld dat ik binnen 10 werkdagen een werkende monitor wil zien, maar hier gaan ze niet mee akkoord. Hij moet opnieuw RMA aangevraagd gaan worden en dit kan weer minimaal 3 weken worden.
