Mijn Klacht:
Ik heb op de 21ste juli m’n mobiel Samsung galaxy s7 ingeleverd voor reparatie het heeft € 175 gekost en het zou maximaal twee weken duren tot ik m’n mobiel terug zou krijgen. Ik heb m’n mobiel terug gekregen twee dagen te laat terug gekregen(1)
Toen ik hem terug kreeg was hij nog kapot(2)
Dus twee dagen later heb ik hem weer ingeleverd kon het weer gratis opsturen (tenminste)
Bij het inleveren van m’n mobiel voor de tweede keer erbij gemeld dat ik de 23ste augustus weg ga voor een langere tijd dus ik het nodig heb voor die tijd ben op de 19de augustus langs gegaan en er is mij gemeld dat het waarschijnlijk niet klaar is op de 22ste augustus(3)
En daarbuiten is heb ik al op z’n minst 20 keer geprobeerd te bellen naar Samsung op de Kalverstraat niet 1 keer opgenomen.(4)
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als ik maandag 22augustus m'n mobiel heel terug krijg.
En een bedrag van de reparatie terug te krijgen zou een hele normale reactie zijn van een multinational als Samsung die zo een slechte service aan mij geboden heeft.
