Klacht: ontplofte Samsung galaxys7 edge

Nynb op 13 januari 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ruim een maand geleden is mijn Samsung galaxy s7 edge ontploft en in brand gevlogen. Tijdens het opladen met een originele lader. Gelukkig stond ik naast de telefoon toen het gebeurde. Er moest een emmer water aan te pas komen om de vlammen uit te krijgen. Zo is mij veel materiële schade bespaard gebleven.
Buiten dat dit verschrikkelijk gevaarlijk en schrikken was vind ik het nog erger hoe Samsung Nederland met de situatie omgaat. Ze reageren nergens op. Ik heb herhaaldelijk zelf contact met de afdeling Voc gezocht om een status update te verkrijgen. Mij wordt dan elke keer beloofd dat er snel contact met mij opgenomen wordt maar dit gebeurt gewoon niet. Deze zaak lijkt Samsung totaal niet te interesseren. Ik word niet serieus genomen en absoluut niet geholpen.
De telefoon heb ik opgestuurd en er schijnt een schade expert naar gekeken te hebben maar wat en of Samsung gaat doen blijft onduidelijk.

Wanneer Samsung mij een passende oplossing biedt. Passend vind ik iig een nieuwe telefoon. En wellicht nog andere compensatie voor deze ernstige zaak, het verlies van al mijn data en het lange wachten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door