Klacht: onterecht van energie leverancier verandert

hemmer op 13 juni 2015 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 1 februari levert vandebron elektriciteit en gas aan mij.
Ik heb hier niet om gevraagd, en heb geen contract met hun afgesloten.
Mijn oude leverancier NLE heeft de belevering gestopt met een boete
van 2 x E 50,-.
Ik was nog maar 15 dagen bij deze leverancier, ik krijg ook de welkoms premie van hun niet (moet je een jaarcontract uitdienen).
Ik snap niet dat mijn oude leverancier NLE mij geen bericht geeft van deze verandering, ze nemen zomaar aan dat dit allemaal overeengekomen is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil niet door vandebron belevert worden, ik wil gewoon mijn contract
met NLE uitdienen.
Zo houdt ik recht op een welkoms bones en hoeft geen boete van
2 x E 50,- te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door