Mijn Klacht:
In april zijn wij wezen kijken naar een Samsung UHD tv.
Volgens ’n winkel zou hier een zgn. One-connect-box meegeleverd worden. Na navraag bij het Call Center van Samsung werd mij medegedeeld dat dit zo’n nieuw product was en hier geen informatie over hadden, medewerker heeft toen navraag gedaan bij een product specialist. Hij verzekerde mij dat de One-connect-box er wel degelijk bij geleverd werd. Mocht dit toch niet het geval zijn dan hoefde ik maar te bellen en zou deze door Samsung meteen naar mij verzonden worden.
N.a.v. deze informatie de tv gekocht, bij levering bleek dat de One-connect-box er niet bij zat. Meteen het call-center van Samsung gebeld. Een medewerker vertelde mij dat ze het beloofde i.d.d. terug kon vinden in de geregistreerde calls. Samsung blijft nu maar draaien en heeft tot op heden nog steeds niet aan haar belofte gehouden.
Voor mij onbegrijpelijk dat als je voor 6.000 euro een tv koopt Samsung haar afspraken niet nakomt. Voor mij eens maar nooit meer een Samsung tv!!
Gewenste Oplossing:
Als Samsung haar afspraken nakomt en mij per omgaande de One-connect-box levert.
