Mijn Klacht:
Op 10 April de Samung Galaxy S6 32 GB gekocht voor 699 Euro en in gebruik genomen. Zoals inmiddels wel bekend heeft het toestel heel veel problemen. Software-problemen, beveiligingslekken etc.
Je mag van zo’n extreem dure smartphone en vlaggenschip van Samsung verwachtten dat het goed is, dit is dus niet het geval.
Ik heb meerdere keren contact gehad met Samsung.nl. Daar mijn beklag gedaan, keer op keer. Elke keer word je afgewimpeld met voer maar een hard-reset uit of ga maar even langs bij een servicepunt(die hier overigens niet in de buurt is).
En de deskundigheid van het personeel laat ook erg te wensen over. Als klant moet je uitleggen hoe een smartphone in elkaar steekt.
Ik heb meerdere keren geklaagd over de gang van zaken en ik word met bovenstaande telkens afgescheept. Als trouwe klant(ik heb de gehele galaxy S-serie doorlopen s-plus, s2, s3, s4, s5 en nu s6 en de galaxy tab serie tab2, tab3, tab pro, tab S en nu tab 4) mag je zoals eigenlijk elke klant service verwachtten. Op zn minst een excuses voor het ongemak. Zelfs dat kan er niet van af. Ik voel me totaal niet serieus genomen. Zo’n extreem dure smartphone en nu al maandenlang problemen dat kun je toch niet maken tegenover je trouwe klanten. Ik ben hier heel erg verdrietig over.
Gewenste Oplossing:
Als de bovengenoemde problemen spoedig opgelost worden en ik eindelijk kan gaan genieten van mijn dure aankoop