Klacht: Klacht tst SGS2

Nonyabiz op 06 januari 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Het toestel is net een maand oud. Inmiddels wordt de lijst met klachten steeds langer. Daarnet, heden 6 januari 2012, met het 0900 nummer van samsung NL gebeld. Ik was bezig met het opsommen van mijn klachten en werd onderbroken door de telefoniste, die naar mijns inziens geen verstand van zaken heeft en het standaard verhaal moest afsteken. Klachten: o.a. batterij loopt snel leeg; microfoon hapert als die op luidspreker staat; Kies gedownload op de pc t.b.v. het toepassen van een back-up van de bestanden maar het doet het NIET want het herkend het tst. niet; etc. Het advies was om het tst. te resetten (code ontvangen). Echter!!!, ik moet eerst een back-up van de bestanden op het tst. maken. Rara, hoe doe ik dat nu als het tst. niet herkend wordt door Kies?? Het schiet echt niet op!

Ik wil helemaal geen samsung tst. meer. Mijn eerste impuls is om een ander merk te kiezen. Dit omdat ik na een half uur door de vele klachtenpagina\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s te hebben doorlopen vrees dat het niet beter op wordt. Helaas ben ik bang dat dit niet zal gaan aangezien ik door mijn abonnement TWEE jaar hieraan vast zit.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste Nonyabiz, Spijtig om te horen dat u ontevreden bent over het advies van onze collega's. Wij adviseren u om uw contactenlijst te kopiëren naar de SIM-kaart (Dit kan via Contacten > Knop links onder > Importeren/Exporteren > Exporteren naar SIM-kaart) en om alle mediabestanden te kopiëren naar een SD-kaart (Dit kan via Mijn bestanden. Indien u een van de folders ingedrukt houdt, krijgt u dan de mogelijkheid om deze te kopiëren). Hierna adviseren wij u om met het toestel langs een van onze Samsung Premium Points te gaan. Hier kunnen wij het toestel voor u resetten, mogelijk updaten, evenals eventueel de speaker beoordelen. Het voor u dichtstbijzijnde Premium Point kunt u terugvinden via de volgende link: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 01 mei 2012 om 11:28 geantwoord

Wij hebben geen reactie meer ontvangen van de klant.

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door