Klacht: gratis 16 g sd kaart bij galaxy s2 maar website samsung werkt niet

plet81 op 16 januari 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankoop van mijn samsung galaxy s2 zou er een sd kaart van 16 g inbegrepen zijn. Registratie via de samsung website is echter niet mogelijk. De telefoon is op 13 januari besteld via de Tmobile webshop.

Gewenste Oplossing:

Ik zou de beloofde sd kaart alsnog willen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste Plet81, Spijtig om te horen dat u er niet in slaagt om te registreren voor onze promotie. Graag horen wij van u waarom dit niet lukt. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - De website werkt inmiddels weer en ik heb me kunnen registreren voor deze actie. Vriendelijk bedankt voor de snelle reactie.

Samsung

Heeft op 18 januari 2012 om 12:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant geeft aan dat de registratiepagina weer beschikbaar is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

plet81

Heeft op 19 januari 2012 om 09:56 geantwoord

Snelle en vriendelijke reactie. Top.

Alle klachten die gemeld zijn door