Klacht: Geen uitbetaling cash back actie

wimdans op 08 augustus 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 11 augustus 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Dakkus, Aan de hand van uw klacht hebben wij vernomen dat u hebt deelgenomen aan onze promotie welke u niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind. Wij hebben naar aanleiding van uw klacht...

Bedrijf Samsung
Categorie Electronica Merken
Status Opgelost
Datum 8 augustus 2014

Een klant van Samsung heeft aangegeven teleurgesteld te zijn over de afwijzing van zijn cash back aanvraag van 20 euro, omdat hij niet aan de voorwaarden zou voldoen. Na veel moeite om de vereisten te begrijpen en de benodigde documenten op te sturen, voelt de klant zich bedrogen en heeft besloten geen verdere stappen te ondernemen. Hij adviseert anderen om geen producten van Samsung te kopen.

Mijn Klacht:

Na zeer lange tijd kreeg ik een bericht dat ik niet aan de voorwaarde voldeed om een bedrag van 20 euro te ontvangen van een cash back actie.
Het kost al erg veel moeite om uit te vinden hoe het werkt en wat er voor opgestuurd moet worden en als ik dan zo’n bericht ontvang voel mij belazerd en op gelicht.
Heb vervolgens hierop gereageerd en uiteindelijk wilde wederom alles opgestuurd, dit ga ik dus niet doen.
Ik raad iedereen aan om gewoon nooit meer iets van samsung te kopen, er zijn merken genoeg welke even goed zijn.

Gewenste Oplossing:

Na deze ervaring wil ik nooit meer iets van dit merk, ben trouwens erg tevreden over het product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 11 augustus 2014 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Dakkus,
Aan de hand van uw klacht hebben wij vernomen dat u hebt deelgenomen aan onze promotie welke u niet hebt ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak dat u hierdoor ondervind.
Wij hebben naar aanleiding van uw klacht contact opgenomen met de betreffende afdeling om de status van uw deelname op te vragen.
Hiervan hebben wij begrepen dat uw aanvraag wel is ontvangen maar niet is goedgekeurd. De reden dat uw aanvraag is afgewezen komt omdat uw toestel niet gekocht is bij een deelnemende winkel. Uw verkoper hebt u een product verkocht waar geen actie op gold.
Om deze reden kunnen wij u verzoek tot het uitbetalen van de cashback niet honoreren. Onze excuses voor het ongemak.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Imran
Samsung WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM