Mijn Klacht:
Vraag:
Vreselijk, het scherm van mijn nieuwe Galaxy is kapot, er zit een barst in. Telefoon is zeker en vast NIET gevallen. Nu zie ik op internet dat er al ongewoon veel klachten zijn over de kwetsbaarheid van het scherm van deze S8. Je zou toch echt gaan denken aan een productie/ constructie fout. Ik weet dat “normale” scherm breuk niet onder garantie valt maar gezien het voorgaande ben ik benieuwd of jullie hier een coulance regeling hebben. Doodzonde van zo n duur apparaat die het stokpaardje van Samsung moest zijn om de kwaliteit norm weer te laten zien.
( PS kan de telefoon ook eigenlijk niet missen voor werk)
Gewenste Oplossing:
via de klantenservice ontving ik het " standaard antwoord " voor scherm breuk waarop ik antwoordde dat ik dit wel begrijp maar nu juist niet dit antwoord had verwacht. Zo.n nieuw toestel die de kwaliteits norm van Samsung zou gaan bevestigen. Dit is een misser, fabricage fout die met grote coulance en service opgelost dient te worden.
