Klacht: Garantie onverklaarbare schermbreuk mobiele telefoon

Kreadipo op 31 mei 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mobiel Samsung J32016 gekocht 30 december 2016. Altijd beschermd in booklet. Afgelopen zaterdag haalde ik mijn mobiel uit mijn tas, die ik altijd schuin over mijn schouder draag als ik wegga, en zag tot mijn verbazing dat het scherm kapot was; geen beeld alleen een soort vloeiende kleuren.Hij was niet gevallen, ik had nergens tegenaan gestoten, en draag hem in de tas ook nog eens tussen beschermlaag van portefeuille.
Winkel van aankoop gaf aan dat het geen zin had op garantie te rekenen, omdat dit niet verzekerd is.
Samsung gebeld; deze gaf niet thuis ondanks de korte leeftijd van het apparaat. Ik kon hem na laten kijken, maar deze kosten (30 euro) waren ook voor mij, als ik het niet zou laten repareren.
Van enige coulance was geen sprake; ik kreeg het telefoonnummer van Dynafix, het bedrijf wat reparaties uitvoert voor Samsung.
Ook hier kreeg ik nul op request, regels zijn regels. Van de bekende uitzondering op de regel was ook geen sprake. Op mijn vraag om een verantwoordelijke aan de telefoon te mogen krijgen, kreeg ik het antwoord dat het niet mogelijk was.
Ik ben dus zeer teleurgesteld in beide opties. Een nieuw scherm of apparaat is peanuts voor Samsung; helaas geen blijk van klantvriendelijkheid in dat opzicht.
N.B. Met het maken van een fot van de klacht zie ik dat de barst nog verder gegaan is en het scherm nu bijna zwart is en er teveel spiegeling is voor een foto.

Gewenste Oplossing:

Als het van mijn mobiel scherm kosteloos gerepareerd/ vervangen wordt en als dat niet kan een nieuwe mobiel (is net zo duur in mijn geval)

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door