Klacht: Batterij snel op en telefoon valt uit

@hotmail.com op 04 januari 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Samsung Galaxy Gio valt steeds na een poosje uit zonder dat er wat mee is gebeurd. Soms wordt ik wakker en heeft hij gewoon naast het bed gelegen en toch is de telefoon uit. Ook als ik hem helemaal heb opgeladen en alle functies staan uit, valt hij ineens uit.

Verder is mijn batterij erg snel op. Als ik er niets mee doe is hij na een dag leeg.

Als ik hem gebruik voor muziek of iets dergelijks gaat het nog veel sneller.

Ik heb al gekeken voor een update in het Kies programma maar daar zegt hij dat er geen updates zijn en de nieuwste versie er op zit. (Froyo 2.2) Terwijl er overal te vinden is dat er een Gingerbread versie is die een stuk nieuwer is.

Gewenste Oplossing:

een update zodat hij niet meer uitvalt of zo iets dergelijks. Anders wil ik graag een vervangend product!

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste, Wanneer je de telefoon aansluit op Kies, welke versie geeft de telefoon dan aan? Dan kunnen wij voor jou uitzoeken of deze storing aan de softwareversie ligt die op jouw telefoon staat. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Dan zegt hij dat versie 2.1 op het toestel aanwezig is. En dat er geen udates zijn.

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste, Je krijgt in Kies in de tab 'Basisgegevens' te zien wat de huidige versie van de software is naast 'Huidige software'. Hier staan 3 codes (PDA, PHONE, en CSC). Welke waardes staan hier voor jouw toestel? Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - PDA: S5660XXKC4 PHONE: S5660XXKB9 CSC: S5660OXXKC4

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste, Dankjewel. Graag horen wij nog van jou of er na de CSC-code nog iets tussen haakjes staat. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Beste Alex, dan staat er (VDF), is dat wat je bedoelt? dat staan na al die codes bij huidige firmwareversie. Gr Arco

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste, Dit is inderdaad wat wij bedoelen. Wij gaan dit voor jou uitzoeken. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Bedankt voor de snelle hulp, ik ben benieuwd of het verholpen kan worden!

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste, Heb je al geprobeerd om de laatste versie van Kies te downloaden en te installeren? Dit lijkt namelijk wel een Nederlandse softwareversie te zijn. Anders kunnen wij jou enkel adviseren om langs te gaan bij een van onze Samsung Premium Points zodat een van onze technici hiernaar kan kijken. Het voor jou dichtstbijzijnde Premium Point kun je terugvinden via de volgende link: http://www.samsung.com/nl/support/location/supportServiceLocation.do?page=SERVICE.LOCATION Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 14 maart 2012 om 14:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben de klant geadviseerd om langs te gaan bij een van onze service centers zodat wij kunnen onderzoeken wat de oorzaak is van deze storing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door