Klacht: 3x kapotte tv

Mona Spiekstra op 11 januari 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Wij hebben in anderhalve week tijd tot 3 maal toe een samsung plasma tv (van hetzelfde model) besteld bij 2 verschillende bedrijven. En 3 maal hebben wij een kapotte tv geleverd gekregen. De Eerste tv had een horizontale zwarte balk van ong. 5 cm in het beeldscherm. De volgende 2 tv’s hadden beiden scheuren in het beeldscherm.Natuurlijk is het niet leuk om telkens een kapotte tv geleverd te krijgen, maar er komt ook nog eens bij dat je voor het ophalen en bezorgen thuis moet zijn,6 x dus.Of iets moet regelen.
De oorspronkelijke klacht ligt bij de desbetreffende bedrijven en het vervoersbedrijf. Maar wij hebben samsung hierover ook via mail op de hoogte gesteld. En je krijgt hier niet eens een reactie op terug. Alsof het heel normaal is om in zo’n korte tijd zoveel kapotte samsung tv’s geleverd te krijgen. Een reactie van samsung had hier toch wel op z’n plaats geweest.

Een serieuze reactie van samsung over bovengenoemde klacht.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste Mona Spiekstra, Wij hebben per e-mail contat met u opgenomen. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 14 maart 2012 om 14:00 geantwoord

Wij begrijpen uit de reparatiegeschiedenis dat de televisies zijn omgeruild. De oorzaak van de schade ligt hoogstwaarschijnlijk in de transportketen, daar wij op basis van het serienummer geen productiefout hebben kunnen ontdekken in andere modellen uit deze serie. Wij betreuren nogmaals het feit dat de klant hiervan de dupe is.

Alle klachten die gemeld zijn door