Klacht: 20 euro nog niet retour

moklachtbiel op 06 januari 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb 23 oktober een mobieltje gekocht en volgens de bevestiging die ik via de mail heb ontvangen zou binnen 2 tot 4 weken het geld terug gestort zijn. Gebeld en gemaild en als antwoord krijg ik: Als u binnen 4 werkdagen niets hoort van onze kant adviseren wij u om met ons telefonisch contact op te nemen. Mag ik weer kosten maken via de telefoon om 20 euro terug te krijgen. Het kost me aan energie al meer dan 20 euro. Ik geloof dat ik dat mobieltje maar terug ga brengen.

20 euro z.s.m. op mijn rekening gestort krijgen en excuses.

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste Moklachtbiel, Wij hebben contact gehad met onze actieafdeling met betrekking tot uw aanvraag. Deze geeft aan dat uw aanvraag bij ons bekend is, maar dat zij geen documenten heeft ontvangen. Wij adviseren u dan ook om het formulier dat u heeft ingevuld (en per e-mail heeft ontvangen) uit te printen en samen met een kopie van de aankoopbon op te sturen naar het postadres dat in de actievoorwaarden staat. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Geachte Alex, Ik heb maandag 24 oktober 2011 een kopie van de bon en de gegevens naar Maastricht gestuurd. Toch raar dat mijn post niet aankomt??? Ik zal vandaag nogmaals de gegevens opsturen en hoop dat het dan z.s.m. kan worden opgelost.

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste Moklachtbiel, Graag horen wij van u mocht u dan nog steeds niet hebben ontvangen, dan zoeken wij dit verder voor u uit. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Geachte Alex, Vorige week nogmaals documenten en gegevens opgestuurd. Ik ben benieuwd of deze nu wel zijn aangekomen? Mvg, A. Wensveen

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Geachte Alex, Het heeft even geduurd, maar gisteren zag ik dat de 20 euro eindelijk gestort waren. Jammer dat het zo heeft moeten gaan. Ik bedenk me de volgende keer wel tweemaal voor ik iets koop waar ik geld op terug krijg. Mevr. A. Wensveen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Samsung

12 jaren geleden - Beste Moklachtbiel, Fijn om te horen dat de cashback is ontvangen. Wij betreuren dat dit zo lang heeft moeten duren. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Samsung

Heeft op 25 januari 2012 om 12:29 geantwoord

Klant geeft aan de cashback te hebben ontvangen. Wij hebben onze excuses aangeboden voor de tijd die hier overheen is gegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door