Klacht: Samsung S5 na 7 maanden kapot en geen garantie

op 14 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Samsung smartphone s5 is al na 7 maanden kapot, het scherm is volledig op zwart. Contact gehad met Samsung en de telefoon werd snel opgehaald. Samsung wil het niet onder garantie repareren omdat er een klein barstje aan de zijkant van het glas zit. Dat zit er al maanden en kan gewoon niet de oorzaak zijn. Contact gehad met Samsung, maar ze blijven bij hun standpunt, ook geen coulance (zoals Apple in dit soort situaties doet) . Reparatiekosten zijn even veel als nieuwprijs toestel.

Gewenste Oplossing:

Gratis reparatie onder de garantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Renerene