Klacht: samsung s5 mini

op 07 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik ben al 3 a 4 x langs mediamarkt gekomen. Mijn telefoon samsung s5 mini heb ik precies op oud en nieuw dit jaar gekocht. Toen waren ze afgeprijsd naar 265euro. Sinds ik mijn telefoon heb loopt ie heel vaak vast. Ik ben heel vaak langs mediamarkt geweest in de stad (den haag). elke x wordt het verstuurd naar samsung bv. maar ik krijg helaas elke x te horen dat er niks is met de telefoon. Terwijl toen ik langs ben gekomen toen het de 2e x was had een medewerker van Mediamarkt zelf ook gezien en genoteerd dat telefoon niet reageerde en helemaal vast liep. Toen hadden ze het weer opgestuurd kreeg ik alweer een leentelefoon en noem maar op, Eindstand ik krijg weer een week a twee weken later een bericht dat ik mijn telefoon kon ophalen en dat er niks aan de hand was. Volgens Samsung bv doet mijn telefoon het wel. Nu is mijn telefoon alweer vast aan het lopen voor de 10e keer waar ik echt wel kwaad om ben geworden nu. Ik had zelfs aan een medewerker daar aan de balie aangegeven dat ik zelfs een bedrag erop wil betalen en een Iphone voor me wil kopen. Omdat samsung echt niet goed werkt.

Ik zal het zeer op prijs stellen als ik deze telefoon terug mag geven en voor mezelf een Iphone mag kopen. Want anders blijf ik dezelfde klachten terug krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kosedag