Klacht: Samsung note 2 uitgevallen en werkt niet meer

op 28 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Samsung

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw Ardjosentono, Wat vervelend om te horen dat uw Galaxy Note 2 niet meer naar behoren werkt. Samsung biedt op de mobiele telefoons 2 jaar garantie, waarbij de aansprakelijkheid van Samsung Electronics (of het door Samsung erkend reparatiecentrum) is beperkt tot reparatie en/of vervanging van het product onder garantie. Onder de Samsung garantie vallen fabricagefouten gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum, onder voorwaarde dat u een bewijs van aankoop kunt overleggen. Houd u er rekening mee dat onderdelen onderhevig aan slijtage hier niet onder vallen. U kunt het toestel voor reparatie aanmelden bij uw verkoper of bij een van onze service punten: https://maps.google.nl/maps/ms?msid=207641788703218875004.0004da89f16a76bb1f3aa&msa=0&ll=52.032218,5.41626&spn=2.761114,7.13562. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Jaime Samsung Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 05 februari 2014 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Ardjosentono,

Wij betreuren wat u ervaart met uw smartphone, en dat hierdoor wellicht de werking van uw toestel niet optimaal functioneert.

Wij adviseren u om uw toestel via uw verkoper ter reparatie aan te bieden.

Er zal een diagnose gesteld moeten worden om uit te sluiten wat de oorzaak van het euvel is. Uiteraard word u door onze reparatiecentrum op de hoogte gehouden zodra hier meer duidelijkheid over is.

Wij begrijpen dat hier hinder van wordt ondervonden, hiervoor onze excuses.

Wij hopen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Imran
Samsung WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door Ardjosentono