Klacht: Samsung Galaxy S6 Edge besteld en nooit ontvangen

op 16 augustus 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

In mei heb ik een Samsung Galaxy S6 Edge t.w.v. 509,98 euro besteld. Deze dus niet toegezonden gekregen. Na een aabtal mails te hebben gestuurd zou hij binnenkort verzonden worden met een gratis usb stick erbij, vanwege de vertraging. Na een paar maanden nog niks en mijn geld terug gevraagd. Ik zou mijn geld binnen 1
4 werkdagen terugkrijgen maar dit is nu (een maand later) nog steeds niet gebeurd. Heb in de mail gedreigt om aangifte te doen, toen een mail teruggehad van valuebasket of ik dit alsjeblieft niet wou doen. Heb de aangifte van internetfraude bij de politie gedaan.

Ik ben tevreden als ik mijn geld weer netjes teruggestort krijg op mijn rekening. Aangezien ik hier hard voor heb moeten werken vind ik dit erg zonde van mijn geld.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shirleyvandoorn