Klacht: Samsung Galaxy Note Spanning Te hoog

op 05 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hallo,

Ik heb nooit problemen gehad met mijn telefoon. Sinds 2 dagen nu geeft hij constant het volgende aan: Opladen onderbroken, spanning te hoog.

Mijn telefoon zit niet in de oplader en telkens geeft hij aan dat de telefoon wel oplaad. Vervolgens krijg ik dus om de 20 seconden bovenstaande melding. De levensduur van mijn batterij is nu slechts 2 uur, terwijl ik hiervoor gewoon een dag kon doen met een volle batterij.

Ik heb al een aantal mensen gezien met dezelfde klachten. Zij werden geadviseerd om langs een servicepunt te gaan om hun telefoon te laten resetten. Dit heeft bij die mensen echter NIET geholpen.

Graag dus een oplossing en mij niet langs een servicepunt laten gaan want dat helpt niet!

Alvast bedankt.

alles behalve mij langs een servicepunt laten gaan. De telefoon resetten helpt namelijk niet.

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Psv_mano, Indien een reset niets uithaalt, adviseren wij jou om de telefoon via jouw verkoper ter reparatie aan te bieden, daar wij deze niet op afstand kunnen onderzoeken. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 11 juli 2012 om 12:46 geantwoord

Wij hebben de klant geadviseerd om de telefoon ter reparatie aan te bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door psv_mano