Klacht: Sales boven juiste info! En klant uitmaken voor leugenaar

Arjoh op 26 april 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

nu een jaar geleden een Vodafone contract afgesloten. Gelijk al in het begin geen bereik op huis adres. Heb het gelijk aangeven in de winkel zij zouden het voor mij gaan uitzoeken. Naar een maand nog niet gehoord te hebben heb ik maar weer eens contact opgenomen. Wat blijkt er is geen dekking op huis adres maar kan mijn contact niet meer ontbinden omdat ik te laat zou zijn. Ik geef aan dat ik dit gelijk heb gedaan in de shop in Assen. Hier kunnen ze niets meer over vinden. Ik geef aan dat ik de winkel mij is aangegeven dat ik dekking zou hebben op mijn huis adres en dat dit de reden was om voor Vodafone te gaan. Nu geven ze aan dat ze dit nooit gezegd hebben en dat binnendekking niet wordt gegarandeerd!!! Ben nu al meer dan een jaar bezig met Vodafone zonder oplossing. Heb maar een T-mobile contract erbij genomen om bereikbaar te zijn. Vodafone medewerkers willen erg graag verkopen maar als ze service moeten verlenen veranderen ze in hele andere mensen en zijn ze niet zo aardig meer en vallen ze steeds terug op hun standaard verhaaltje om klanten af te schepen.

Excuses en ontbinden contract.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjoh