Klacht: Salaris december

Louhenapessy op 22 december 2019 over ABN AMRO in de categorie Banken

Geen storting salaris amro bank ( twee salarissen) collegas met andere bank wel salaris gehad van december

Direct storten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

1 jaar geleden - Beste Louhenapessy, Wat rot dat de salarissen niet zijn bijgeschreven op het moment dat je gewend bent! Erg begrijpelijk dat je dit zo snel mogelijk wil ontvangen. Al helemaal met de feestdagen voor de deur. Rond de feestdagen is het betalingsverkeer helaas drukker dan gebruikelijk waardoor de verwerkende partij dit soms later kan verwerken. Hierdoor krijgen wij de overboeking ook later aangeboden en staat het dus later op je rekening. Dit kan verschillen per bank. Als je collega's het voor het weekend hebben ontvangen zou het bij jou uiterlijk vandaag moeten aankomen. Is het inmiddels al wel bijgeschreven op je rekening? Dat kan tot 18:00 uur nog gebeuren. Met vriendelijke groet, Eva ABN AMRO Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 06 januari 2020 om 14:05 geantwoord

Op 23 december 2019 is de klacht in behandeling genomen door ABN AMRO Webcare. Helaas is de klant hier niet meer op teruggekomen.

Wij hopen dat de klacht zich op een andere manier heeft opgelost. Voor verdere vragen zijn wij 247 bereikbaar op Facebook, Twitter en Whatsapp (31 20 343 3121).

ABN AMRO Webcare
Gabie

Alle klachten die gemeld zijn door Louhenapessy