Een paar jaar geleden heb ik eens een keer dure laarzen gekocht van s.Oliver. Heb ze bijna niet aangehad omdat het speciale laarzen zijn zwart met rode rits aan de achterzijde en geblokte stof aan de binnenzijde. Alleen voor bijzondere... Lees meer
Op 21 augustus 2017 heb ik tijdens mijn vakantie een ketting gekocht in de s.Oliver shop te Sluis. Deze ketting bestaat uit een leren veter met hieraan een kruisvormige hanger. Al na twee weken viel de hanger van de ketting... Lees meer
Na een maand waren de zolen van de schoenen die mijn zoon gekocht kapot. Het ronde stukje in de hak van de zool was weg, en een gaatje was ervoor in de plaats gekomen. Gevolg....natte voeten. We zijn terug gegaan... Lees meer
Ongeveer 2 maanden gelden via groupon een horloge gekocht van ong 50 euro.Goed geleverd. Vorige week scheurde clip om horlogebandje op zijn plaats te houden al af. Deze week bandje gescheurd waardoor ik horloge kwijt ben geraakt Lees meer
In het programma Radar is aandacht besteed aan gaatjes in kleding ter hoogte van de buikstreek.
Zie website http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/12-10-2015/gaatjes-in-t-shirts/
Ik heb deze gaatjes ook en inmiddels zijn minstens 4 kledingstukken van deze fabrikant niet meer fatsoenlijk draagbaar. Graag zie ik een reactie... Lees meer
Oktober 2015: online witte blouse gekocht van het merk St oliver.
3 x gedragen, 30 graden gewassen op een fijnwasprogamma.
Bij het aantrekken 1ste Kerstdag scheurde de mouw van schouder naar elleboog totaal af en nog niet eens op een naad. Ik... Lees meer
Goedendag,
Hoewel ik heb aangegeven (op de website) dat ik geen post (mail) meer van s. Oliver wil ontvangen, heb ik wel de papieren folder van uw bedrijf ontvangen. Deze wens ik niet meer te ontvangen. Lees meer
Onlangs een leuk shirt gekocht met 3/4 mouwen maar na een half uurtje gedragen te hebben zijn de boorden van de mouwen gigantisch uitgerekt.
Super lelijk dus!! Lees meer
Ik heb via de website een sjaal besteld bij S. Oliver. Vervolgens duurde het meer dan een week, toen ben ik er achteraan gegaan. Ik heb meerdere malen gemaild, hier kreeg ik het antwoord dat ik de sjaal binnen een... Lees meer
Week gek
leden een winterjas besteld EN betaald.De zelfde dag nog een mailtje dat de jas uitverkocht was.gebeld, maar medewerkers kunnen niks in systeem zien, en er zou eens storing in systeem zijn?beloofd dat ik terug gebeld zou worden.NIET dus, en... Lees meer