Klacht: RUIM een maand slecht tot geen bereik op zakelijke abonnement

op 07 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de brand bij Vodafone i nRotterdam is de verbinding achteruit gegaaan op het netwerk. Mijn zakelijk abonnement bevat 3 toestellen en op alle toestellen is er structureel storing. geen bereik enz. Nu zijn zij een maand aan het “onderzoeken” en geen oplossing. Ik ben niet bereikbaar voor mijn Adviseuses ( 70 dames) waar ik leiding over geef en dit is onacceptabel. Voorgelegd echter tot op heden geen oplossing

Gewenste Oplossing:

Beindigen van mijn contract.. want ik heb er NUL vertrouwen in dat het nog goed komt

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste SemiaE, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door SemiaE