Klachten over RTS Holland

Hieronder kunt u zien welke klachten er over RTS Holland zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van RTS Holland in de categorie Auto Onderdelen

8 klachten gemeld
1.0 /10
4 stemmen

Tijdslijn

Besteling spikes

Klacht van Guido kawa op 04 maart 2022 over RTS Holland in de categorie Auto Onderdelen

Vorig najaar 2021 spikes besteld, idem zoals in 2018. Toen alles ok, nu niets ontvangen. Contact niet mogelijk, na maanden toch een reaktie met ijle praatjes. 380€. Hoe kan dit eigenlijk blijven duren? Lees meer

Bestelling binnebanden

Klacht van Jacques Goossens op 08 november 2021 over RTS Holland in de categorie Auto Onderdelen

Op 24/10/21 binnenbanden besteld en betaald factuur nr 1225 som van €55 en nog steeds geen ontvangst reeds meerdere mails gestuurd en geen reactie zelfs telefoon en antwoord niet En zo ik kan... Lees meer

Onbetrouwbare verkoper

Klacht van MJeroen op 30 september 2021 over RTS Holland in de categorie Auto Onderdelen

Puur bedrog en oplichting. Bestel hier nooit! Levertijd informatie op de website zijn leugens en meneer van dit winkeltje, houdt uw centen en levert NIET. Ik ben ruim €500 bestolen. Ik ben niet alleen, bekijk andere reviews maar. Houdt je eerst aan... Lees meer