Klachten over ROVA

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over ROVA zijn gemeld. Lees meer >

36% van alle klachten opgelost. Nog 39 klachten nodig voor een plaats in de categorie Schoonmaakbedrijven

36%
4.0 /10
1 stemmen

ROVA Complimenten

hardrijden

Klacht van MR Ooms op 23 oktober 2023 over ROVA in de categorie Schoonmaakbedrijven

Wederom reed de bestuurder van de rova vrachtwagen met te hoge snelheid door de straat, Dorresteinseweg , Amersfoort, 30 km zone , tijdstip 08.08 op 23 oktober. Kortgeleden ook al een klacht ingediend en blijkbaar dringt het niet tot de prefessionele... Lees meer

Afval niet opgehaald.

Klacht van Sportman. op 06 oktober 2023 over ROVA in de categorie Schoonmaakbedrijven

Voor de zoveelste keer dit jaar is mijn groencontainer niet geleegd. Ik weet niet wat voor gasten werken bij rova? Als ik bel krijg ik standaard antwoord, nadat ik 10 min. aan de telefoon heb gehangen misschien stond uw container niet op... Lees meer

Hard rijden

Klacht van MR Ooms op 19 september 2023 over ROVA in de categorie Schoonmaakbedrijven

Vanmorgen om 0800 reed de chauffeur van Rova weer met hoge snelheid door een 30 km zone die onze straat is. Enige weken terug ook al gemeldt echter blijkt niet te helpen, wat nu? Lees meer