Klacht: Router tp-link valt steeds uit en heeft nauwelijks bereik

op 06 april 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Router valt steeds uit en internet dus ook. Twee keer gereset maar helpt niks. Vodafone zou monteur sturen, na een week geen bericht, zelf weer gebeld. Uren aan de lijn gezeten in totaal. 10 ct per minuut. Vodafone gaf uiteindelijk toe dat router niet goed werkt maar verwijst door naar tp-link. Daarvoor moet je naar Engeland bellen. Kan ik van Vodafone af??? Contract loopt 1 jaar (glasvezel) tot december.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe router met goed bereik!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

7 jaren geleden - Beste Missjacoba,Ik heb je zojuist een reactie gestuurd via e-mail.Met vriendelijke groet,Berny Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 24 april 2013 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant een reactie via e-mail gestuurd met daarin een passend advies.

Alle klachten die gemeld zijn door Missjacoba