Klacht: Rotte cactus

op 10 september 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 weken geleden een cactus bij hornbach kerkrade gekocht( cadeautje van mijn man voor onze huwelijksdag) vandaag zie ik dat er een rotte plek in mijn cactus zit! Ik baal enorm.. Ik heb hem sinds ik hem gekocht heb geen water gegeven dus daar kan het niet aan liggen.. Zonde van mijn geld geweest dat een dure plant na 2 wekn al rot begint te worden! Ik heb meerdere cactussen dus weet hoe ik ze moet verzorgen! Natuurlijk heb ik geen bon meer dus kan er niet meer mee terug naar de winkel… Ik vind dit geen goede zaak ! Ben best boos

Gewenste Oplossing:

Geld terug of andere cactus uitzoeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Hornbach

Heeft op 24 november 2016 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ramona hambuckers