Klacht: Rotte banaan

op 23 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Hallo,

Vandaag was ik op het station van Amsterdam bijlmer. Gauw ging ik naar het Albert Heijn to go om wat te eten te halen. Ik kocht een banaan. Later op de dag wou mijn vriend de banaan eten. Toen hij eenmaal aan het eten was zagen we in het midden iets roods zitte. Ik heb hem gezegt beter de banaan niet meer te eten. Even later wou ik toch graag kijken wat er in het midden zat. Ik heb een mesje gepakt en de banaan opengesneden. Tot mijn schrok was de banaan aan de binnenkant totaal rood. Het zag er echt vreselijk uit. We waren erg in paniek en medepassagiers in de trein vonden de banaan er ook niet goed uitzien. Me vriend heeft besloten om de banaan terug uit te spugen. Wij weten totaal niet wat dit is en of het schadelijk kan zijn. Ik vind het niet normaal dat Albert Heijn deze bananen verkoopt. Als er vaker sprake is van besmette banenen kunnen ze mense hier ook bewust van maken. Op deze manier kan er onrust komen. Wij zijn erg geschokeerd en ongerust.

Schadevergoeding voor de onrust en paniek. Mijn vriend heeft besloten opzettelijk overtegeven omdat Albert Heijn mensen hier niet voor waarschuwt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diamante