Klacht: Rotte aardappels

op 20 april 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al meerdere weken achter elkaar heb ik aardappelen die blauw zijn bij het schillen. Steeds gemeld bij de winkel maar blijven slechte aardappelen. Nu kreeg ik te horen dat heg wel aan mij zou liggen. Ik zou de aardappelen te hard in de auto gelegd hebben.

Gewenste Oplossing:

Dat de aardappelen van.betere kwaliteit worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 april 2016 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 april 2016 om 12:26 geantwoord

Als ik iets koop wat je beter uit de verpakking kunt bewaren vind ik het raar dat ik foto's van de verpakking moet opsturen dat betekend dus dat ik altijd van alle verpakkingen foto's moet maken.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia zaal