Klacht: Rood staan

op 03 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Al een hele week bezig met het aanvragen van rood staan. Vorige week woensdag aangevraagd. Donderdag gebeld dat ik niks vernomen heb. Moest het nog maar even afwachten werd er gezegd. Vrijdag opnieuw aangevraagd want had niks gehoord. Vrijdag middag weer gebeld en moest na het weekend weer even bellen. Na het weekend weer gebeld en toen werd er gezegd dat mijn adres niet goed in het systeem staat. Waarom is dat niet eerder gezegd? Maandag adres gewijzigd en moest weer afwachten. Dinsdag gebeld en toen stond mijn adres er goed in. Moest morgen het mailtje afwachten met goedkeuring voor rood staan en het zou donderdag op me rekening staan. Woensdag weer gebeld, dat ik geen mail ontvangen heb. Werd er opeens gezegd dat ze nog bezig zijn en weet ik het. Het zou aangevraagd worden en vrijdag pas mijn bank gezet worden. Duidelijk al een week aangegeven dat ik het donderdag nodig heb. Slechtste service ooit. En dan wordt er nog gezegd, ja moet ik het geld toveren. Totaal geen sympathie ook. Ik hoef het hele rood staan niet meer en ook geen ING bank meer.

Ik stap zelf over naar de ABN bank. Hopelijk hebben ze daar wel een betere service.
Ook de rekeningen van mijn ouders zet ik over. Hoef niks met de ING te maken te hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 10 augustus 2016 om 12:50 geantwoord

Goedemiddag I Zakri,

Excuses voor de late reactie. Jammer om te horen dat het zo lang heeft moeten duren, en dat je daardoor niet langer ING klant wilt blijven. De betreffende afdeling kampt met een kleine achterstand in de werkvoorraad. Ik hoop dat je dit besluit dan ook ooit zal herzien.

Excuses voor het ervaren ongemak.

Vriendelijke groet,

Jeroen
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Izak