Klacht: Ronduit onbeschofte chauffeur

op 23 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wij zaten in de bus vanaf Den Bosch centraal naar de schanswetering. (Vertrektijd 16:06). We komen binnen met twee mcDonalds bekers met nog wat cola erin. Ik stap als eerste binnen en de chauffeur zegt met een hele arrogante blik in zijn ogen”bekers eruit dadelijk hè!” Ik snap deze onduidelijke zin natuurlijk niet. Ik dacht dat ik de bekers eruit moest zetten als hij ging rijden. Ik vraag dus wat hij bedoelt en hoezo ik mijn spullen niet mee mag nemen in de bus. Dit leek mij namelijk een beetje raar (je mag immers wel een flesje meenemen en de bekers waren ook allebei afgesloten) als antwoord hierop krijg ik dezelfde zin die ik niet snapte. De passagier achter mij snapte het ook niet en vroeg ook om verduidelijking. Omdat we het nog steeds niet snappen wordt de chauffeur boos en heel erg chagrijnig en dat staat me echt niet aan aangezien ik gewoon betaal voor zijn dienst. Poeslief hoef je niet te doen tegen me. Ik wil alleen met respect behandeld worden. Als ik een half-Nederlandse niet snap is dat niet mijn schuld.

Ja het kan nu niet meer teruggedraaid worden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Arrivaklant, Uit je bericht begrijp ik dat de chauffeur boos en chagrijnig werd, omdat je niet snapte wat hij bedoelde. Dat is niet fijn voor jou als reiziger. Ik zet je klacht graag door naar de manager van deze chauffeur. Hiervoor heb ik nog wel een lijnnummer en reisdatum nodig van je reis. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:34 geantwoord

Beste Arrivaklant ,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Arrivaklant