Klacht: Rondreis Amazing Thailand

op 05 mei 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Op 8 april 2017 ging ik samen met een vriend vol verwachting aan de vakantie beginnen. Volgens het pakket van de rondreis waren er mogelijkheden geboden om optioneel excursies te doen. Een van de redenen waarom ik juist deze reis had geboekt was omdat er een mogelijkheid was om naar het WFFT Rescue Center te gaan, waar ik dolgraag heen wilde en ook het Nationaal Park (beiden voor de olifanten). Tot mijn verbazing kregen wij van de reisleider te horen dat Kras het niet meer in het programma had omdat ze tegen mishandeling van de olifanten waren(haal het er dan uit) en dat er wel andere mogelijkheden waren en die waren er wel maar, niet naar het Rescue Center. Naar het Nationaal Park hoefde je ook niet gaan, omdat volgens de reisleider het de verkeerde tijd van het jaar was en er nu niets te zien was daar. Verder viel de tocht van de bridge over rivier kwai onwijs tegen er had wel in de brochure vermeld mogen worden dat je enkel de brug zou zien, wat niet veel voorstelde terwijl er zoveel andere mogelijkheden waren, echt onwijs zonde. Doordat te groep maar uit 10 mensen bestond ging het diner op de rivier kwai ook niet door en over de speedboottocht werd al helemaal niet gesproken.
Wij hebben ook nog een extra week bijgeboekt in Hua Hin en wat ons daar tegen viel is dat er helemaal geen contact persoon was of een nummer die je kon bellen, tenslotte waren wij nog steeds op vakantie van kras.
Al met al heb ik ervoor moeten sparen en onwijs naar uitgekeken en ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest zeker gezien het feit dat de mogelijkheid om het nog is een keer te doen er niet inzit. Ik had liever iets meer uitgegeven aan de reis waardoor ik echt te zien zou krijgen wat ik dacht te zien zou krijgen. De omschrijving die jullie erbij doen geeft andere verwachtingen. Het had zo mooi kunnen zijn!!!!!

De helft van de reissom terug te krijgen, zeker gezien het feit dat waar wij voorgingen, niets van terecht is gekomen en een reis er naartoe er zeker niet meer inzit,. De hele reissom was 2678.00

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 05 juli 2017 om 09:30 geantwoord

Geachte mevrouw van der Toolen,

Het spijt mij zeer om te vernemen dat u niet geheel tevreden kunt terugkijken op uw reis, voornamelijk doordat u enkele optionele excursies niet heeft kunnen maken. Optionele excursies maken echter geen deel uit van de reisovereenkomst en wordt vanuit onze agent aangeboden om de reis completer te maken. Er zijn verschillende redenen waarom optionele excursies niet worden aangeboden door onze reisleiders, bijvoorbeeld bij te weinig deelnemers of de weersomstandigheden. Volgens de gegevens die wij hebben is de reis zoals deze in het dagprogramma stond vermeld wel uitgevoerd. Hierdoor kunnen wij u niet tegemoetkomen in de door u gewenste oplossing.

Voor meer informatie wil ik u verwijzen naar uw reisbureau die vorige week een uitgebreidere reactie van ons heeft ontvangen.

Marnick

Alle klachten die gemeld zijn door Leuntje