Klacht: Rond uit goor

op 27 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hadden een leuk weekendje weg dachten wij..bij binnen komst in huisje 930 zat het vol muggen en ongedierte wij waren met zijn 4en waar onder 2 kids de oudste 2,5 en de jongste 7 maanden met allerlei allergieën..het huisje stonk zat vol schimmel,urine plekken in de vloer bedekking die echt hele erg stonken..bed kapot met vieze plekken er in..de kamer van de jongste zat vol schimmel en schilfers..wij een klacht gemaakt mogen we naar een ander huisje nummer 602 was iets schoner maar daar ook vieze urine plekken in de vloer bedekking en de bedden stonken ook naar urine..de schimmels vlogen om de oren de kids durven wij niet op de grond te laten spelen.het was voor ons echt een slechte vakantie terwijl we er toch veel voor betaald hebben..we zijn een dag eerder naar huis gegaan omdat onze jongste zieker werd..heel erg jammer..

Het zou fijn zijn als ze beter zouden schoonmaken en zulk huisje niet verhuren aan een gezin met jonge kids! We zouden het fijn vinden om wat te horen van de kempervennen en miss dat er dan gepraat kan worden over een tegemoetkoming

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 28 juni 2016 om 08:19 geantwoord

Heeft op 28 juni 2016 om 10:59 geantwoord

Hallo wij gaan niet akkoord met de op lossing wij gaan niet meer op vakantie bij centerparc graag zouden wij geld op onze rekening zien..wij voelen ons niet serieus genomen! Wij hebben €500 neer gelegd en de vakantie is was geen vakantie maar een hoop ergernis en een zieke baby!

Reactie van de melder van de klacht Ingevandenberge

1 jaar geleden - Heb net 40 min aan de telefoon gehangen met het hoofdkantoor en daar zeggen ze dood leuk u moet maar een mail sturen..

Alle klachten die gemeld zijn door Ingevandenberge