Klacht: rode vlekken in banaan

op 29 november 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik heb vanochtend een tros bananen gekocht voor mijn kinderen thuis gekomen geef ik allebei mijn kids een banaantje van buiten waren ze hartstikke mooi rijp tot mijn oudste zegt mama broertje banaan rood ik schrok me rot want aan het einde van de banaan zaten allemaal rode vlekken gelijk op Internet gezocht naar informatie ik besloot het filiaal te bellen hun vinden dit grappig moesten er zelfs om lachen dat de banaan rode vlekken had de rest van de tros bananen had dit probleem niet

Ik wil weten wat dit is en hoe het kan aangezien mijm kinderen ervan hebben gegeten

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 01 december 2016 om 08:46 geantwoord

Dank u wel voor de melding over de rode vlekken in de banaan, mevrouw Amri. Ik neem contact op met onze leverancier en ik hou u op de hoogte van de verklaring voor deze vlekken. mvrgr afdeling klantenservice DIRK

Bericht van Dirk van den Broek

6 dagen geleden - Onze leverancier heeft het volgende aan ons uitgelegd over de afwijkende kleur van de banaan: "De banaan groeit uit de bloem van een bananenplant. Normaalgesproken valt de bloem van de banaan af als ze geplukt worden. Na het plukken worden de bananen gewassen. De bloemen worden goed verwijderd van de punt van de bananen. In sommige gevallen blijft er een residu van de bloem zitten en wordt de punt van de banaan binnen in de schil zwart of een andere kleur (rood)." Heb ik u hiermee voldoende geinformeerd mevrouw Amri? mvrgr afdeling klantenservice DIRK

Alle klachten die gemeld zijn door saartjuhh