Klacht: Robin van Klacht.nl

op 22 augustus 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Hallo Robin van Klacht.nl ik heb geen mail van je ontvangen.

wanneer je een site als deze in het leven roept kan het zijn dat klanten die je niet tevreden kan krijgen hun gal gaan spuien op dit soort sits.

het is voor bedrijven erg moeilijk om zonder over en weer een discussie te krijgen die de helle wereld kan volgen en oplossing te vinden. wanneer de klant voor de oplossing was gegaan had hij hier geen bericht geschreven.

1) bel mij op en laat horen waarom je het nodig vind om deze berichten wereld kundig te maken zonder dat er een weerwoord is gedaan door het bedrijf dat het aangaat.
2) verwijder gerichten van uw site waarvan u niet weet of het hier gaat om de waarheid of dat het gaat om een ordinaire zwart maak bericht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 22 augustus 2017 om 11:03 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ten opzichte van een forum geven wij bedrijven juist de mogelijkheid om hun kant van het verhaal te doen. Verder kunnen consumenten niet anoniem klachten melden, wij verplichten het om NAW gegevens achter te laten.

Via http://www.klacht.nl/registreren-bedrijf/ kunt u eventueel een (gratis) bedrijfsaccount aanvragen. Mochten er onrechtmatige klachten zijn gemeld, dan hebben we procedures om deze te laten verwijderen.

Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door klacht.nl01