4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Watch2day.nl

Reactie van de melder van de klacht Robeers

4 maanden geleden - Order 801324203 6 maart 2020Horloge Als cadeau ontvangen, echter bij het openen van het doosje kwam mij het tijd verstel knopje al tegenmoed. Ik verdenk Watch2day ervan dat zij een defecte geretourneerde horloge hebben verstuurd. Seiko niet het allerminste merk. Proberen contact te leggen, niet mogelijk CORONA.Op eigenhoutje maar retour gestuurd, na 1 week na aankomst datum een bericht horloge ontvangen en wij gaan dit voor u oplossen šŸ˜ŠInmiddels een dikke maand verder Status Mailen bellen helpt niet (1,5 uur lang het bandje moeten aanhoren een folter zeg ik je eerst een vrouwen stem die dan in een mannenstem overgaat. Zijn natuurlijk allemaal ziek door Corona of de Stress, om een klant te woord te staan. Brief gestuurd naar Watch2Day Amsterdam en Apeldoorn ook daar 0- antwoord.Ik mag blij zijn als ik mijn horloge heb voor mijn volgende verjaardag.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Watch2day.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robeers