Van de 5 pack, zijn er veel vloeitjes die slecht of niet plakken lijkt wel of er geen gom op zit.
Nu al een heel aantal keren gehad dat het zo slecht is dit ben ik niet gewend van Rizla Lees meer
Ik heb 5 doosjes van 5 pakjes rode rizla vloei gekocht was bijna €20 kwijt maar ze plakken enorm slecht als ze al plakken Lees meer
De rizla vloei plakt niet heb daar nooit last can gehad maar de rizla is duurder geworden en de plakband ook ..betaal me scheel aan de vloei Lees meer
Sinds een aantal weken blijft de vloei open gaan tijdens het roken. Bijna alle vloeitjes van mijn meest recente pakje zijn kwalitatief zeer ondermaats. Lees meer
Ik heb de laatste tijd 5 pakjes van 5 stuks rizla oranje gekocht. Ik rook al meer dan 40 jaar met deze vloeitjes, nooit problemen. Nu plakte 1 op 2 vloeitjes wel. De helft is dus echt slecht. Wat is... Lees meer
Slechte en smalle plakband. Laat steeds los Lees meer
Heb al verschillende doosjes los gekocht
Maar plakken niet nu een doos van 50 X 5 pakjes gekocht precies hetzelfde gebruik al jaren deze vloei nooit klachten gehad
Ga er nu echt mee stoppen want is niet te doen heel jammer Lees meer
Geachte
Sinds 20 jaar gebruiken rizlas oranje,nooit een klacht,maar sinds de laatste tijd plakt niet 1 vloeitje nog fatsoenlijk.
Irritant en duur,want ik moet steeds mijn vloeitjes weggooien,maar ook de shag die erin zit!!!
Zo word het wél erg duur roken!!!
Kunt u mij... Lees meer
Rizla rood plakt niet laat los is de laaste tijd het zelfde 10 pakjes weg kunnen gooien Lees meer
de vloeitjes plakken niet, de gomrandjes zitten nu weliswaar aan de onderkant maar ze plakken niet.
ze laten constant los, erg irritant. Lees meer