Ik neem altijd RIZLA vloei maar de laatste tijd branden ze helemaal door aan de zijkant zonde van de shag en mindere kwaliteit van de vloei ben van plan om over te stappen naar een andere vloei. Lees meer
Wij hebben nu meerdere maanden dat rizla oranje niet plakt
Dat is heel irritant en je moet zoveel weggooien en de voetjes zijn niet goedkoop Lees meer
Regelmatig vloei van rizla waar geen gomrand op zit .
Hoop dat ze er wat aan doen. Lees meer
Ik heb altijd rizla vloei alleen regelmatig mist de plakrand compleet Lees meer
Sinds enkele maanden blijt de plakband van beschreven vloei niet plakken. Meerdere verpakkingen op verschillende adressen gekocht. Klacht blijft. Lees meer
heb grote doos gekocht en plakken allemaal niet Lees meer
Heb twee dozen vloei gekocht in totaal 100 boekjes laten allemaal van ellende los dat was eerst nooit Lees meer
De rizla vloeitjes waar deze klachten over gaan had ik in eerste instantie ook. Maar de plakrand zit tegenwoordig aan de onderkant van het vloeitje. Dus ze doen het wel. Even wennen omdat je ze nu om moet draaien. Lees meer
Vloei laat los zit geen lijm of gom strookje op Lees meer
Ik heb heel pak rizla regular Orange waar geen plak rand op zit of niet goed plakt word er gek van een vloetje plakt wel en ander niet Lees meer