Mijn Klacht:
Op 5 november 2017 hebben wij bij Riverdale online een dienblad gekocht van Riverdale. Het dienblad kreeg ik met kerst cadeau. Het gaat om het dienblad: RIVERDALE DIENBLAD BROOKLYN NATUREL 50 CM.
Helaas begon er al snel hout uit het dienblad te stromen, maar ik had verder nog niets door. Het hoort erbij, dacht ik. Echter komen er nu ook gaten in het dienblad, wat lijkt op houtworm (foto’s zijn in bezit van Riverdale). Dit is niet iets wat ik verwacht had van Riverdale. Het dienblad staat gewoon binnen in de huiskamer met wat accessoires erop.
Ik heb Riverdale gevraagd of dit probleem vaker voorkomt en om een passende oplossing, maar ik kreeg van 2 medewerkers dezelfde (standaard) e-mail:
Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van het dienblad niet aan je verwachtingen voldoet.
Indien het dienblad via onze webshop is besteld, mag je deze naar ons retourneren.
je kunt hiervoor het retourlabel gebruiken wat bij de bestelling (van de gever) zat.
Zodra het artikel door ons ontvangen is storten wij het aankoopbedrag terug op je rekening.
In andere gevallen (dus niet gekocht via de webshop) kun je met het dienblad terug gaan waar deze gekocht is. Hopelijk kun je daar met het verkooppunt tot een oplossing komen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op.
Met zo’n standaard reactie kan ik niets. Ik dacht namelijk dat het dienblad in orde was, dus logisch lijkt mij dat de verpakking en retourlabel wordt weggegooid.
Gewenste Oplossing:
Nieuw dienblad