Klacht: Rituals actie

op 12 juli 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jr mee gedaan met spaaractie voor ritualspakket. Pakket nooit ontvangen. Gemeld en er zou een bon opgestuurd worden omdat de pakketten op waren. Ook nooit ontvangen.
Dit jr nieuwe poging weer geen pakket ontvangen. Opnieuw gebeld en ze zouden het (weer) opsturen. Inmiddels 15 werkdagen verder en nog steeds niets ontvangen. Kortom 4x wat beloofd en nooit nagekomen. Tijd om alles bij ing op te zeggen geloof ik.

Gewenste Oplossing:

Als afspraken nagekomen worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 13 juli 2016 om 20:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Natalja,

Goed dat je contact opneemt over het niet ontvangen van het pakket. Wij hebben alleen invloed op wat er gebeurd met het pakket tot het moment dat het pakket wordt overgedragen aan de bezorging.

Zou je via 020 22 888 88 of Facebook/Twitter contact op willen nemen? Dan gaan we kijken naar een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door 4natal