Klacht: Rijgedrag

op 25 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanmorgen fietste ik langs het Paleis op de Dam. Amsterdam
Een grote POST.NL bus reed door terwijl het verkeerslicht al lang
op rood stond.
Bij het volgende stoplicht zag ik dat hij druk zat te telefoneren met de telefoon aan zijn oor ! Levensgevaarlijk dit soort chauffeurs.
Kenteken: 37-VKK-9

Een hele stevige waarschuwing van zijn baas en de eerstvolgende keer ontslag.
Beroepsmatige chauffeurs moeten veel harder worden aangepakt als ze bellen. Zie ook de taxi,s en vrachtwagens in Amsterdam.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL, Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:45 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Marlet,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Marlet