Klacht: revovatie hotel

op 30 juli 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

wij hadden vakantie geboekt 24-7 tot 31-7 van Sauerland naar Thüringen.
op 27-7 kregen wij een berichtje dat het restaurant op het volgende hotel in verbouwing is. hier hadden wij geen trek in omdat naast ons huis al een half jaar een medisch centrum wordt gebouwd. dus liever geen verbouwing.
op de website staat nu aangegeven dat verbouwing duurt van 24-7 tot11-8.
dit had dus voor we weggingen gemeld kunnen worden. vrijdag om 9.00 gelijk gebeld maar oplossing te blijven in ons hotel was niet zoals wij wilde.
kamer erg klein en omgeving gezien. om 13.51 nog niets gehoord nog geprobeerd contackt te krijgen. ja wat moet je dan, dan maar naar huis.

geld terugstorten van niet genoten dagen in Thüringen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 18 oktober 2017 om 16:07 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Loenen,

Omdat uw melding op klacht.nl nog openstaat hebben wij de melding nagekeken. Wij zagen dat onze collega op 31 augustus per e-mail contact met u heeft gehad, helaas konden wij u geen compensatie aanbieden waarbij de reden in de betreffende e-mail stond vermeld. Daarom sluiten wij bij deze ook de melding op klacht.nl

Marnick

Heeft op 18 oktober 2017 om 16:12 geantwoord

Vindt dat het nog steedts niet kan. Ze hadden ons voor we zijn vertrokken kunnen inlichten. Je gaat toch ook geen auto verhuren met sorry us een deur uit. Maar geeft geen overlast

Reactie van de melder van de klacht ca loenen

3 dagen geleden - Vindt echt niet goed opgelost. Zal verder iedereen waarschuwen. En zelf zal ik niet meer boeken bij kras

Alle klachten die gemeld zijn door ca loenen