Mijn Klacht:
Pakket van KPN,zou dinsdag 15-05-2018,bezorgd worden,tussen 9.00-12.00 uur.Maar dat is niet gebeurd.
Gewenste Oplossing:
Als er aan de afspraken word gehouden.
W.H. Lodema op 18 mei 2018 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post
Goedemorgen, Dat is erg vervelend. Ik heb nog even gekeken en het pakket zit vandaag in de route en wordt vandaag geleverd om 16:12. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Online pakket dienst . . . . ....
Een klant van Reviva heeft een klacht ingediend over een niet bezorgd pakket van KPN, dat op dinsdag 15 mei 2018 tussen 9.00 en 12.00 uur geleverd zou worden. De levering heeft echter niet plaatsgevonden. De klacht is inmiddels opgelost.
Pakket van KPN,zou dinsdag 15-05-2018,bezorgd worden,tussen 9.00-12.00 uur.Maar dat is niet gebeurd.
Als er aan de afspraken word gehouden.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 24 mei 2018 om 08:20 geantwoord
Goedemorgen,
Dat is erg vervelend. Ik heb nog even gekeken en het pakket zit vandaag in de route en wordt vandaag geleverd om 16:12. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Online pakket dienst
. . . . . . . . . . . . . . . .
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM