Mijn Klacht:
Ik had online een afspraak gemaakt voor de levering van mijn bestelling en ook daarvan een bevestiging gehad. Ik heb gister 29 mei van 12.00u tot en met 14.00u erop gewacht en tegen14.00u kreeg ik een mail van jullie dat ik weer een afspraak voor dezelfde levering online moet maken, terwijl ik daarop de hele dag heb zitten wachten en gewoon niemand bij mij aan de deur is geweest! Daarna belde ik naar jullie om te vragen hoe het zit en zij konden niks zeggen, niks nakijken en ook niet weten. Enige wat ze bleef zeggen dat ze 2 optie voor me heeft! Ik heb geen optie nodig? Ik wil weten waarom ik weer een afspraak moet maken voor een levering waarop ik zit te wachten, terwijl er niemand is geweest daarvoor. Na enige discussie met de klantenservice zou de medewerker intern gaan bellen om te vragen hoe het zit en of het dezelfde dag nog bezorgd zou kunnen worden en dan zou ik weer terug gebeld worden door haar. Na 20 min nog niks gehoord dus maar weer opgebeld, kreeg een ander collega, weer mijn verhaal moeten vertellen en enige wat ze mij kon zeggen is dat ze nog NIKS hebben gehoord en zodra ze wat te horen krijgt laat ze me weten! Heb nog erbij gezegd moet ik nou voor een antwoord van jullie weer de hele dag daarop zitten wachten, want hoe moeilijk kan het zijn om intern info op te vragen en de klant daarvoor terug te bellen?? Waarop de medewerker zei nee hoor mevrouw u hoeft niet de hele dag te wachten en zodra we wat weten dan bellen we jou… en vandaag is al de volgende dag 30 mei en tot nu toe NIKS van jullie terug gehoord!! HOE ONPROFESSIONEEL EN ONKLANTVRIENDELIJK KAN HET NOG MEER BIJ JULLIE??!! GEWOON SCHADALIG!! Heb maar weer een afspraak gemaakt voor a.s. donderdag hoop dat het dit keer goed gaat…
Groet
Ingrid
Gewenste Oplossing:
Wil gewoon mijn bestelling zo spoedig mogelijk ontvangen!
