Klacht: Levering

[email protected] op 09 december 2016 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 9 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 9 december 2016

Een klant van Reviva had een afspraak voor de levering van een iPhone 7 Plus op 8 december 2016, maar de levering vond niet plaats. Na meerdere telefoontjes met de klantenservice, waarbij de klant ontevreden was over de communicatie en de houding van een medewerker, werd er uiteindelijk een nieuwe afspraak gemaakt voor de volgende dag. De klant uitte zijn onvrede over het niet nakomen van afspraken en de klantvriendelijkheid van het personeel.

Mijn Klacht:

Ik had op 08-12-2016 een afspraak gemaakt voor de levering van mijn iphone 7 plus tussen 18:00 en 21:00. Echter is de levering niet gebeurt. Ik heb op 08-12-2016 3x gebeld na 20:00 of mijn telefoon nog wordt geleverd. De medewerkers gaven allemaal aan dat het onderweg was. Ik heb vandaag contact opgenomen met een mannelijke collega die zijn naam niet wilde doorgeven en hij gaf aan dat er voor gisteren niks gepland stond. Ik was boos, maar hij liet mij niet uitpraten en was niet klantvriendelijk. Er was niets aan de hand en hij wilde het telefoongesprek beëindigen. Uiteindelijk heb ik voor morgen een afspraak gemaakt, maar ik vind het manier van communiceren en het niet nakomen van afspraken niet netjes.

Gewenste Oplossing:

Ik ontvang mijn telefoon morgen, maar ik ben dan nog niet tevreden omdat ik zo behandeld ben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 09 december 2016 om 14:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM