Klacht: Geannuleerde bezorging

op 12 juni 2019 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een IPhone besteld en alles was in orde. Ik heb samen met Reviva een tijd en het bezorgadres afgesproken. Een dag van tevoren krijg ik een mail dat ik mijn bestelling heb geannuleerd en toen heb ik gebeld om te vragen wat er aan de hand was. Ze zeiden dat ik om 10 over 8 had gebeld om het te annuleren en dat ik had gezegd dat ik het in de winkel op zou halen, maar dat heb ik nooit gedaan en gezegd. Ik vind dit heel vreemd. Ik heb voor de zekerheid zelfs de tijden dat ik heb gebeld gekeken maar er stond helemaal niets rond die tijd.

Ik ben tevreden wanneer ze de opnames opnieuw gaan beluisteren en gaan controleren of ik wel echt mijn bestelling heb geannuleerd, want dat was ik niet. Ik heb nooit om 10 over 8 gebeld dus dat zou ik ook nooit kunnen zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 12 juni 2019 om 08:18 geantwoord

Beste Daniël. Het is vervelend dat uw bestelling is geannuleerd, terwijl dat niet uw bedoeling was. Helaas kunnen wij de annulering niet terugdraaien. Wellicht waren er misverstanden in de telefoongesprekken, want wij zullen nooit uit eigen beweging een bestelling annuleren.
Het is spijtig dat het zo gegaan is, maar het beste kunt u nu bij Tele2 een nieuwe bestelling plaatsen of eventueel langs een fysieke winkel gaan om het gewenste product te kopen.
Klantenservice Reviva ^LA

Alle klachten die gemeld zijn door DanielFiebor