Klacht: Bezorgen

Arslam op 08 november 2018 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 13 november 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste heer Arslan, Hartelijk dank voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat de koerier wegens auto pech uw pakket niet kon leveren, daarin heeft mijn college u juist over geinformeerd. Ik zie dat u uw pakket inmiddels al heeft ontvangen....

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 8 november 2018

Een klant heeft een klacht ingediend over de bezorging van een telefoon en abonnement door Reviva. Ondanks een verwachte leveringstijd van 19:00 uur, ontving de klant later een bericht dat de bezorger, Hasan, om 20:12 uur zou zijn langsgekomen, wat niet klopte. Na contact met de klantenservice werd meegedeeld dat er autopech was en dat de levering nu op vrijdag om 17:00 uur zou plaatsvinden, wat voor de klant onacceptabel was.

Mijn Klacht:

Gisteren heb ik een telefoon en abonement besteld bij tele2. Hetzouden vandaag rond 19:00 uur bezorgd worden. Ik heb om19:40 een sms en email ontvangen van reviva dat bezorger Hasan om20:12 langsgweest is. Ik heb gelijk reviva gebeld en een jonge meisje zeg dat auto pecht ze kunnen niet bezorgen. Ze willen frijdag om 17:00 uur paket bezorgen terwijl ik nog op me werk ben. Ik heb nog nooit so een onzien verhaal gehoord van bezorg dienst… Postcode 3071at… huisnummer 67

Gewenste Oplossing:

Niet liegen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 13 november 2018 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Arslan,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Het klopt inderdaad dat de koerier wegens auto pech uw pakket niet kon leveren, daarin heeft mijn college u juist over geinformeerd. Ik zie dat u uw pakket inmiddels al heeft ontvangen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Reviva

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM