Klacht: Revital stoomcabine van 1910 euro

op 01 augustus 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden deze besteld en was geleverd bij de hornbach. Wij gingen deze ophalen met de monteur die hem ging installeren en daar ter plekke betaald en vervolgens al het glas kapot. Blijkt dat de keverancier hem te strak had ingepakt. Vervolgens met speod een nieuwe besteld. Week later binnen. Maar de monteur rekent natuurlijk wel die dag en moet nog een x komen wat ook in rekening gebracht wordt. Dit wil de hornbach niet vergoeden. Het beteft een bedrag van 320 euro. Ook geen waardebonnen. Hey enige dat ze wilden doen is gratis levering. Zij zeggen eerst je spullen binnen dan monteur bellen. Tja die waren ook binnen dat hij daar kapot gegaan is is niet onze fout.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding vd 320 euro dan wel cash of waardebonnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 12 augustus 2016 om 09:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 augustus 2016 om 09:25 geantwoord

De oplissing is dat we een waardebon van 150 euro krijgen. Terwijl de kosten met btw bijna 400 was. Dus nee alles behalve tevreden

Alle klachten die gemeld zijn door Patriciamoerkerken