Klacht: Reuk en geur van het restaurant op de 2de etage.

op 04 augustus 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Was woensdagmiddag 3 augustus gezellig aan het shoppen in jullie winkel, maar toen ik op de 2de etage van de roltrap afkwam kwam mij een verschrikkelijk geur op mij af van het restaurant. Heel de afdeling ruikt naar het eten van het restaurant. Vraag me af of de verkoopsters die op de afdeling werken en onderhand niet gegenoeg van hebben, maar ook de kleding die er hangt, trekt volgens mij ook de geuren in. Lijkt mij niet zo fijn om dat dan te kopen. Vind het niet fijn om daar lang rond te lopen.
Vraag me af of jullie daar al niet meer klachten van hebben gekregen.
Heb te doen met de mensen die op de afdeling daar werken.

Als er misschien betere afzuigsystemen komen in het restaurant, als dat de geuren kan verhelpen!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Bijenkorf

7 maanden geleden - Bedankt voor het doorgeven.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 05 augustus 2016 om 07:44 geantwoord

Wij geven de klacht door aan het filiaal Eindhoven. Zodra er een terugkoppeling is, nemen wij hierover contact op met de klant. ... ... ... ... .... .... .... .... .... .... .... .. ... .... .... .... .... .... ... .... .... .... .... .... ... ... .. ...

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma van de Vorstenbosch